Koszt i sposoby dostawy

 

Zamówione przez Ciebie produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. O formie dostawy decydujesz w trakcie składania zamówienia.

.

Koszty dostawy:

.

 

Logo Poczta Polska
 

.

  • PACZKA POCZTEX 24

Szybka, wygodna i bezpieczna usługa kurierska Poczty Polskiej z gwarantowanym 1- lub 2-dniowym (1-2dni robocze) terminem doręczenia.                                    

Zalety:

- Umożliwia doręczenie przesyłek o wadze do 30kg i wartości do 10 000zł

- E-MONITORING - możliwość śledzenia przesyłek czyli postępu w dostawie paczki.

- gwarancja dostawy w ciągu 1-2 dni roboczych od daty nadania

 

 

  • PACZKA POCZTEX 48

        Wygodna i bezpieczna usługa kurierska Poczty Polskiej z dostawą do 2 dni roboczych.

      

       Zalety:

- odbiór w placówce - dotyczy produktów o wadze do 5kg i wartości do 900zł.

- dostawa do klienta - dotyczy produktów o wadze do 30kg i wartości do 1000zł.

- E-MONITORING - możliwość śledzenia przesyłek czyli postępu w dostawie paczki.

- gwarancja dostawy w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania

 

  • ODBIÓR W PLACÓWCE

Odbierasz przesyłkę kiedy Ci pasuje i tam, gdzie Ci jest najwygodniej. Masz możliwość wyboru spośród 4200 placówek w Polsce (wiele czynnych w niedziele i święta).

 

Znajdź placówkę przyjazną eCOMMERCE w Twojej okolicy – z wydłużonymi godzinami przyjmowania przesyłek do nadania, czynną w weekend: www.poczta-polska.pl/placowki-przyjazne-ecommerce/

 

 

 

 Zalety:

- przesyłka czeka na Ciebie w placówce pocztowej,

- przesyłka nie jest przewożona do klienta do domu a listonosz nie wystawia awizo,

- możliwość śledzenia przesyłki on-line - gdy będzie gotowa do odbioru, otrzymasz powiadomienie SMS-em albo e-mailem (z Poczty Polskiej).

 

 .

Koszty wysyłki

Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi produktu i wynosi od 10,00 pln brutto**

.

* W wypadku dokonywania płatności kartą, do sumy zamówienia zostaje doliczone od 1% do 2,5 % wartości zamówienia. Informacje o tym koszcie widzisz zawsze w podsumowaniu koszyka - w każdej chwili możesz zmienić formę dokonania płatności.Sugerujemy przelew na konto firmowe, który jest darmowy.

 

** każdorazowo na karcie produktu widzisz poglądowy koszt wysyłki danego towaru, jak również kwota

za wysyłkę zamówienia będzie widoczna podczas procesu realizacji zamówienia. 

 

 O dostępnych płatnościach w naszym sklepie przeczytasz tutaj.

 

.

   

Czas realizacji Twojego zamówienia:

 

Robimy wszystko aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w najkrótszym mozliwym czasie. W znacznym stopniu jest on jednak uzależniony zarówno od sposobu płatnosci, jak i sposobu przesyłki. Czas przesyłki zależy również od tego w którym magazynie dysponujemy zamówionym towarem oraz czasem dokonania zamówienia.

Wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w piątek dostarczane są od poniedziałku. 

Informacje o czasie wysyłki danego towaru podajemy każdorazowo na karcie danego produktu. 

.

Czas dostarczenia Twojego zamówienia

czas zaksięgowania płatności na naszym koncie

0 - 24 h

+ czas przygotowania ( skompletowania, spakowania i zaadresowania ) Twojego zamówienia  3 - 48 h
+ czas transportu ( kurier)  1- 2 dni robocze 
czas transportu ( dotyczy wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej)* 2- do 5 dni roboczych ..

 

* W przypadku wyboru Paczki24 czas doręczenia wynosi od 1-2 dni roboczych.

 

Na bieżąco otrzymujesz od nas informację co się dzieje z Twoim zamówieniem, w momencie jego wysyłki otrzymujesz od nas e -mail z informacją oraz z numerem listu przewozowego.

 

Śledzenie przesyłek:

Korzystając z opcji wysyłki kurierem czy Poczty Polskiej, w każdej chwili możesz śledzić, gdzie znajduje się paczka z Twoim zamówieniem.

'

- POCZTA POLSKA - Wejdź na stronę Poczty Polskiej i sprawdź status swojej przesyłki. Numer przesyłki wysyłamy mailowo po wysłaniu towaru.

'

Dotyczy to również klientów dokonujących zakupów w naszym sklepie allegro i wybierających w opcjach dostawy przesyłkę kurierską. 

 

Ważne informacje:

 

- ZAWSZE sprawdź zawartość przesyłki przy kurierze.

- Jeśli zauważysz uszkodzenie opakowania, lub coś niepokojącego(rozerwana taśma, folia), spisz protokół szkody z kurierem.
- Wszystkie przesyłki wysyłane kurierem są ubezpieczone, posiadanie protokołu gwarantuje odzyskanie pieniędzy.
- Skontaktuj się z nami aby wyjaśnić sytuację (tel. 022 638 02 44, bok@electro-outlet.pl)
- Uszkodzony towar odeślij do nas. Nie zapomnij dołączyć protokołu, który spisałeś z kurierem.
- Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru, aby nie uległ kolejnym uszkodzeniom.

 

Kurier dostarcza przesyłkę pod adres odbiorcy ( pod drzwi) pod warunkiem, że paczka nie przekracza wagi 30 kg. W wypadku produktów o wiekszej wadze paczka jest dostarczana pod budynek z adresu dostawy. Dotyczy to produktów z grupy sprzętu AGD, oraz produktów dużo gabarytowych RTV - Telewizory o przekątnej od 32".

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij