Gwarancja

 


 

 

 

Wszystkie produkty w naszej ofercie są fabrycznie nowe i w większości wypadków posiadają gwarancję producenta. Informacje o czasie gwarancji każdorazowo umieszczone są na karcie produktu, więcej szczegółów znajdziesz na karcie gwarancyjnej danego produktu.

Gwarancje w większości wypadków realizowane są w autoryzowanych punktach serwisowych producentów. Adresy i kontakty znajdziesz na karcie gwarancyjnej bądź też na stronach internetowych producentów. Równocześnie reklamację możesz zgłosić również w electro-outlet i realizować procedurę przez nas - weź jednak pod uwagę, że w związku z tym, że produkt reklamowany w większości wypadków przekazujemy do producenta, a ten po naprawie przekazuje go nam - sama procedura moze być znacznie wydłużona. W wypadku realizacji za naszym pośrednictwem zapoznaj się z procedurą składania reklamacji w sklepie electro outlet.

Ważne informacje:

Podstawowym warunkiem realizacji gwarancji w każdym przypadku jest dostarczenie dowodu zakupu.

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę ( imienna lub fv vat na firmę ).

W niektórych wypadkach producent umieszcza kartę gwarancyjną wewnątrz zapieczętowanego opakowania - tego typu zapakowanych produktów nie otwieramy, stąd w wypadku braku pieczatki na karcie gwaranycjnej prosimy o kontakt. Kartę można do nas dosłać w całym okresie trwania gwarancji. Kartę odsyłamy podbitą i z wpisaną datą zakupu na podstawie dokumentu zakupu.

Reklamacje kontakt:

mail: bok@electro-outlet.pl

tel: +48 533 312 335 (telefon czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17)

 


Jak złożyć reklamację?:

Zwracany towar musi mieć nadany numer RMA. Poniżej przedstawiamy kolejne kroki do realizacji reklamacji:

 

Dla klientów zarejestrowanych:

Jeśli chcesz złożyć zakupiony towar do reklamacji i zarejestrowałeś się wcześniej w naszym sklepie:

Krok 1:

Przygotuj fakturę zakupu

Krok2:

Kliknij tutaj

System poprosi Cię o zalogowanie się swoje konto – po zalogowaniu wejdziesz bezpośrednio na stronę zgłaszania reklamacji.

lub po prostu zaloguj się na swoje konto i wejdż do działu REKLAMACJA

Krok 3:

Kliknij na „ DODAJ REKLAMACJĘ”

Krok 4:

Wypełnij prawidłowo informacje o reklamowanym produkcie : nazwę produktu, datę zakupu, oraz miejsce zakupu ( jeśli zakupu dokonałeś np. w naszym sklepie Allegro).

W polu – Opis usterki – wpisz koniecznie informacje dotyczące usterki.

Podaj punkt do którego będziesz odsyłał towar – na tą chwilę produkt reklamowany można wysłać wyłącznie na adres:

.

Electro-Outlet.pl ( e-TRADE services Sp. z o. o. )

 

al. Prymasa Tysiąclecia 62

01-424 Warszawa

(POLSKA)

.

Zatwierdż zwrot - otrzymasz maila z potwierdzeniem zgłoszenia i numerem RMA, oraz będziesz mógł śledzić jego status.

Krok 5

Zobaczysz podsumowanie swojej reklamacji, oraz będziesz mógł dodatkowo wydrukować

- etykietę adresową wraz z numerem RMA

- formularz zgłoszenia reklamacji

Krok 6

Dobrze zabezpiecz produkt - pamietaj, żeby umieścić w paczce produkt wraz z akcesoriami.

Umiesc w paczce formularz zgłoszenia , a na samej paczce dane z etykiety adresowej z numerem RMA i wyślij na wskazany adres naszego biura obsługi klienta.

.

Dla klientów niezarejestrowanych i/lub klientów naszego sklepu allegro:

Krok 1

Wyślij e - mail na adres bok@electro-outlet z tematem - REKLAMACJA: (numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja) i zawrzyj w nim kolejno informacje:

- imie i nazwisko

- numer faktury/paragonu oraz datę zakupu ( z dokumentu zakupu)

- nazwę produktu, którego dotyczy usterka

- szczegółowy opis usterki (jeżeli będzie to konieczne dodatkowo poprosimy Cię o zdjęcia produktu/opakowania).

Krok 2

W terminie 3 dni najpóźniej otrzymasz od nas e - mail z numerem RMA.

Krok 3

Przygotuj paczkę z reklamowanym produktem - Pamietaj w paczce musi znaleśc się kopia faktury zakupu, produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami wraz z opakowaniem oraz kartka z opisem usterki. Na paczce koniecznie umieść otrzymany numer RMA.

Całośc wyślij na adres:

.

Electro-Outlet.pl ( e-TRADE services Sp. z o. o. )

 

al. Prymasa Tysiąclecia 62

01-424 Warszawa

(POLSKA)

.

Przesyłki kierowane do nas bez nadanego numeru RMA i nie spełniające powyższych zasad nie będą realizowane. W wypadku przesyłek skierowanych na inne niż podany adres, bądż też nie zgłoszonych do nas wcześniej mailowo ,lub poprzez formularz reklamacji ( to jest bez nadanych numerów RMA ) nie gwarantujemy sprawnej realizacji procesu reklamacji.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij